субота, 26. јануар 2013.

PENZIONERSKI BLUZ


Narod lepo kaže "ko o čemu...", pa i ja ponovo o realitijIMA. Mislim, domaćici ženi kažu odlično stoje... Tako ja nedavno pogledah jednu specifično-posebnu emisiju nakon koje bejah zahvalna svom sinu što me nije dovoljno umorio jer bejah sposobna da ostanem budna. Informacija do koje sam došla prosvetljenjem sa TV ekrana, natera me da ponovo nekompetentno razmišljam i, sačuvaj me Bože, pišem.

Naime, ako niste znali, otkriven je najnoviji vid kriminala! Verovali ili ne, našom zemljom počela je da hara "Crvena banda penzionera"! Da, da, znam, zvuči zvučno, zar ne? Ime, naravno, obojeno adekvatno, u skladu sa godištima i većinskim opredeljenjem.... Elem, čime se to oni bave? Pa, ovako. Master Majnd crvene operacije osmislio je sledeći plan: penzionerka izgladnelog izgleda ulazi u prodavnicu u vreme kupovinskog špica (diskutabilna kategorija prop. srazm. praznom novčaniku), pada u nesvest u sred najveće gužve i dok se oko nje skupljaju okupljeni, drugi andrkavr član "pozajmljuje" sa rafova, uglavnom tehničku robu. (Mislim, nekako bi mi bilo logičnije da "pozajmljuje" hranu, ali ukusi su različiti.) Spominjao se nekakav "feM", ali nisam bila u stanju da raspoznam o čemi je reč... Nebitno... Suština je da se na ovaj način pribavlja roba koja se kasnije preprodaje na buvljacima. Šta kažete, kakav scenario?  Mislim, imajući u vidu u kakvim (ne)uslovima živimo i činjenicu da je broj penzionera drastično ugrožavajući (ne vređam, samo interpretiram ono što često čujem da je problem našeg društva), što se evidentira i smanjenjem nula na njihovim mesečnim čekovima, ne čudi me da je najnovija grana kriminala otišla u kategoriju 60+. A ako nastavimo ovakvim tempom nizbrdo, već vidim horor scenario budućnosti: poluprazne ulice, roletne na prozorima, šaputanje dok grupa dizel(ili benzin, ne znam šta je jeftinije)-gangster-dekica i bakica hara ulicama grada Čikaga. Uh, ozbiljno... Za ministra definitivno... Jedino nisam sigurna za koga tačno - science fiction-a ili relitija...

Eh, šta sve čovek može da sazna u tim realitijIMA! Mada, ne bih rekla da IMA, već da NEMA... No, nebitno, opet razmišljam...

Kraj

NOVI BAJ D USPUT TEKST: 
SAČUVAJTE LEPOTU IAKO STE DOMAĆICA

Нема коментара:

Постави коментар