среда, 27. фебруар 2013.

HARLEM SHAKE - Gangnam style Harlem way?

Sećate se Gangnam Style-a? Da li uopšte treba pitati da li se sećate... Voljno, a mnogo više prinudno, pesma je zavladala planetom a "jahački" ples mrdao je kukove mesecima. I taman kada je utihnulo, pristigla nam je nova internet senzacija pod nazivom Harlem Shake. Numeru je 2012. godine producirao Baauer, umetničko ime američgog muzičkog producenta Harry Rodriguesa, ali je početkom ove godine doživela pravi bum. Zarazni ritam inspirisao je mnoge da snime svoje originalne radove na temu harlemskog gibanja. Početak je isti: jedan član igra dok su ostali nezainteresovani da bi par sekundi kasnije počelo ludilo međusobno isprepletenih pokreta. Sloboda potpuno zagarantovana. Pravilo: što luđe, to bolje.

Puno mladih ljudi okupljeno na trgu igra Harlem Shake
Najveća Harlem Shake žurka na svetu


Kako je ovaj neobjašnjivi internet fenomen potresao planetu, došlo je i do posledica. Tačnije POROMEĆAJA. Post Traumatic Harlem Shake Disorder.

Pogledajte, najpre, kompilaciju Harlem Shake video radova, uključujući i odličnu srpsku verziju, pa onda zaključite da li je poremećaj zaista "poremećen"... :))))))





foto: http://www.demotix.com

EKSLUZIVNO - POLITIČKI SLOGANI ZA PREDSTOJEĆE IZBORE

 Ljudi moji, eto, prolilo se i mleko razdora... Pucaju sa svih strana dušebrižnici, te "nije zdravo" te "zdravo je", jedni ga piju, drugi prosipaju, jedni ga hvale, drugi napadaju... A sve u skladu sa monitoringom političkog rejtinga... Kažu, pao im je pa je red da ga dignu...

Zaključak: naši političari su ostali bez izborno-kampanjskog materijala pa je trebalo smisliti novi na kome će se u ovoj zemlji ponovo dobiti izbori. Pošto im je slaba vajda od nacionalnih tema, jer se dokazano ne jedu i na hleb ne mažu, došli su na red i sastojci koji im mogu  "nahraniti" kampanje. U skladu sa novonastalom političkom "originalnošću" koja se bazira na poslednjem grudobranu naroda - hrani - zavirili smo tajno u štabove naših stranaka i otkrili buduće slogane za ove "NEdolazeće" vanredne izbore. Idemo redom.

Tri člana Ministarstva poljoprivrede pred novinarima piju mleko
Mleko u praksi...

DS - "A u međuvremenu, naćiću mu zamenu: EVROPSKO BELO MLEKO jer u njemu nema ni grama srpskog LJAKSE aflatoksina!"
    
SNS - "Pijte NAŠE mleko, jer od NAŠEG mleka nema vama boljeg leka!"

SPS - "Sa NAŠIM mlekom "šire" vam se vidici!"

URS - "Subvencionisana "Druga šansa" za domaće mleko! Iz vaših džepova (u naše)!"

DSS - "Maslačak - jer smo OBAVEŠTENI da mleko od maslačka jedino uklanja bradavice od aflatoksin mleka!"

LDP - "Sa mlekom iz Južne Amerike ekstremnost vam je zagarantovana!"
 
SRS- "Komad našeg hleba i grudva rodnog neba, šta vam više treba!!!"

U još uvek "neizbornim" štabovima stranaka spremaju se i za TV duel i debatu u kojoj će vodeći političari ukrstiti različite VEKNE hleba: francuski, srpski, seljački, domaći, crni... Pa ko pobedi...


SVAKA SLIČNOST SA REALNOŠĆU JE NEREALNA...

foto: http://www.kurir-info.rs

понедељак, 25. фебруар 2013.

PLEASE, DON'T TEACH YOUR GARBAGE TO SWIM...

Smešni natpis na plaži: Ne učite đubre da pliva
JER NEĆE NAUČITI...
Znak sa uputstvima na arapskom šta je na plaži zabranjeno - gotovo sve osim plivanja i ajkula...
AJKULE SU ODLIČNE ZA POBOLJŠANJE PLIVAČKIH SPOSOBNOSTI
Natpis na kome piše na engleskom: No pants, no service
A ŠTA JE SA SUKNJAMA...
Znak na kome je nacrtana ruka koja drži gornji deo ženskog kupaćeg kostima i natpis ispod: No topless
JER JE OPASAN PO ZDRAVLJE OKOLINE...
Znak  na kome su nacrtane glave muškarca i žene kako se ljube i natpis: Kiss please
LJUBAVNA PLAŽA

foto: http://blog.daum.net
http://funny-sign-s.blogspot.com

петак, 22. фебруар 2013.

NAJSMEŠNIJI JUNACI CRTANIH FILMOVA

Crtaći su nezaobilazni deo dečijeg života. Ipak, nisu samo deca ta koja uživaju u čarolijama crtanih maštarija i duhovitih dogodovština nacrtanih junaka. I pripadnici starijih generacije rado se sećaju svojih junaka, uz koje su se smejali, radovali i voleli.
Crtani filmovi nekada i oni danas prilično se razlikuju... I vizuelno i "narovoučenijski". Zbog toga sledi izbor najsmešnijih crtanih junaka uz koje su odrastale generacije.  
Prenesite dalje kako bi i buduće generacije nastavile tradiciju... Da se ne zaborave.....
:-)))))))))))

Duško Dugouško
Koji ti je vrag, Šefe...


Tom i Džeri
With or without you, I can't leave, with or without you...


Pera Kojot
Pera Kojot, super genije


Patak Dača
Patak Dača


Tasmanijski đavo
Tasmanisjki đavo
Paja Patak
Paja Patak


Popaj i Oliva
Popaj i Oliva



 Foto:
http://www.search-best-cartoon.com
http://forum.titlovi.com
http://home.ku.edu.tr
http://www.haoss.org
http://www.sportske.net
http://sr.wikipedia.org
http://blog.b92.net

четвртак, 21. фебруар 2013.

ČOKOLADA OD 1,5 MILIONA DOLARA

Bombonjera u kojoj se nalazi i smaragdni prsten i ogrlica
Čokoladni luksuz


 "Devet od deset osoba voli čokoladu. Deseta uvek laže."

                                                                                                John Q. Tullius

Dijamanti su najbolji prijatelji žena… A šta je sa čokoladom? Najslađe “zabranjeno voće”, najčešća “maramica” za suze i antidepresiv, zbog koga se smeje, uživa i plače (kada se nataloži gde joj nije mesto) najpopularniji je afrodizijak na svetu. 

Na čokoladu niko nije imun (iako poneki pokušavaju da se ubede u suprotno) pa je zbog toga ona i najomiljenija poslastica na svetu. A kada čokoladu spojite sa dijamantima, uspeh je zagarantovan. Nema te žene koja bi ostala imuna na bombonjeru vrednu 1,5 miliona dolara. 

Imajući u vidu ovu činjenicu, svetski poznata zlatara Simons Jewelers osmislila je originalan poklon za sva čula – čokoladnu bombonjeru koja u sebi objedinjuje najpoželjnije – vrhunsku čokoladu i bling-bling! Ova bombonjera spoj je vrhunske čokolade i vrhunskog nakita. U bombonjeri se nalazi izbor najfinijih čokoladnih pralina izrađenih u svetski poznatoj prodavnici čokolade Lake Forest Confections, a krem krema bombonjere jeste nakit: ogrlice, minđuše, prstenje, narukvice ukrašene dijamantima, smaragdima, safirima… Da li je potrebno još da pričamo ili slika govori - 1,5 milona reči… 

Bombonjera sa dijamantskom narukvicom i minđušama
"Dijamantska" bombonjera


Foto: http://www.luxist.com 
         http://www.oddee.com


среда, 20. фебруар 2013.

ZALJUBITE SE U LJUBAV

Jedno od pitanja koje ljudi najčešće postavljaju jeste: "ŠTA JE LJUBAV?" To je ujedno i jedno od najtežih pitanja na koje čovečanstvo uporno pokušava da odgovori. Prošli su vekovi, veze su se razvijale i menjale, a sa njima se razvijala i menjala ljubav. Ipak, niko još uvek nije uspeo da da pravu definiciju ljubavi. Nakon dužeg razmišljanja, logično je onda postaviti pitanje da li je uopšte i treba definisati ili je, jednostavno, treba osećati, ako je toliko teško pronaći joj "recept".

Ljudi su najčešće skloni da ljubav povezuju prvenstveno za odnos muškarca i žene, ali je ljubav znatno kompleksnija i rasprostranjenija. Najjači vid ljubavi jeste onaj koji roditelj oseća prema svom detetu, a posebno se tu izdvaja majka čija ljubav ne staje ni u jednu definiciju, teoriju, naučni eksperiment ili dokazivu hemijsku reakciju. To je fenomen nad fenomenima koji se ne opisuje, već oseća.

Oko čija je zenica u obliku srca

Kada nam se desi ljubavni brodolom, skloni smo razočaranju i fatalističkom pristupu da ljubav boli. Naravno da krah ljubavi boli jer sa njenim odlaskom gubimo nešto što je bilo deo nas. Da li je, pak, realno stvarno bilo deo nas ili smo mi to sami projektovali, to je takođe deo "ljubavnog ludila" bez koga ljubav ne bi bila tako fatalna. Jer, da vas podsetim kako se kaže: "Ljubav je slepa."

Ali, da li je ljubav slepa ili je ZALJUBLJENOST ta sa povezom preko očiju? Jer to su dva različita pojma. Zaljubeljnost je prolazna, ukoliko se ne pretvori u ljubav, a ljubav je mnogo trajnija i ozbiljnija. I sama reč zaljubljenost potiče od latinske reči koja u prevodu znači budalast ili nerazuman što dovoljno govori o osnovnoj osobini zaljubljenosti (amantes, amentes – zaljubljen, zaluđen). Zaljubljenost je slepa jer onaj ko je zaljubljen ne vidi jasno ono u šta je zaljubljen. Vidi ono u šta želi da bude zaljubljen. Zbog toga zaljubljenost i nije trajnog karaktera. Ljudi se zaljubljuju u ideale u ono što im fali i što žele. Zaljubljuju se u sanjarenje o nekome pa se realnost previđa i gubi. O zaljubljenosti se često govori kao o "leptirićima u stomaku" ali je činjenica da je njen karakter individualan i razlikuje se od osobe do osobe. Ono što je za mene zaljubljenost nije i za vas i obrnuto. Kao i sa drugim osećanjima jer nismo svi tužni na isti način, nismo svi ljuti na isti način pa nismo ni svi zaljubljeni na isti način. Ipak, ono što sve nas spaja u tom ludilu zaljubljenosti jeste neko čudno talasanje u telu i pomućenost vida... Razlika je u stepenu "slepila"...

Za razliku od zaljubljenosti LJUBAV je mnogo ozbiljnija i dublja i za nju je potrebno vreme i puno truda i strpljenja. Da bi ste od zaljubljenosti u nekoga prešli u fazu da tu osobu volite, morate je, najpre, dobro poznavati i prihvatiti onakvu kakva jeste. Morate voleti njene mane, njene slabosti i gluposti što nije nimalo lako. Jer ljudi su skloni da menjaju svet oko sebe i prilagođavaju ga sebi što uključuje i ljude oko sebe pa i one koje volimo. Ipak, kada nekoga stvarno volimo, volimo i sve što uz njega ide - i dobro i loše. A da bismo upoznali i to dobro i loše u nekome, definitivno je potrebno vreme jer ljudi jako često u fazi zaljubljenosti prilično "lažu" i foliraju ne bi li impresionirali. Nije retko da se pravo lice otkrije tek u braku. A zavoleti to pravo lice ponekad je nemoguće. Zbog toga je ljubav mnogo kompleksnija i temeljnija. Zaljubljenost je kao kampanjsko učenje - kratko traje i daje trenutne rezultate. A ljubav je temeljni, svakodnevni trud i rad koji rezultira trajanjem.

Ipak, iako bi se zaljubljenost mogla okarakterisati priličnom površnošću i nerealnošću u sagledavanju partnera, bez nje ne bi bilo ljubavi. Ona je uvertira u nju. Zbog toga se zaljubite u ljubav...

Kraj

Foto: http://www.lepotaizdravlje.rs




уторак, 19. фебруар 2013.

PRONAĐITE POSAO NA SVOJ NAČIN

Tekst: Tražite posao?


U vreme kada je gotovo nemoguće pronaći posao, kreativnost je neophodna. Treba izaći iz šablona traženja posla u vidu čekanja da vas posao pronađe i krenuti direktno ka njemu. Sami ga osmislite, ponudite, oglasite. Posmatrajući neke od svakodnevnih situacija kod nas, evo nekoliko predloga neobičnih i potpuno originalnih zanimanja.

1. Profesionalni čekalac u redovima - idealno zanimanje u našim svakodnevnim okolnostima. Olakšava život mnogima i garantuje sigurni angažman na duuuuže staze. Smanjuje gužve i povećava efikasnost administracije jer vas pripadnici iste brzo upoznaju pa se i broj neophodnih papira  smanjuje srazmerno "stažu". Takođe, šanse za šaltersku "sikterušu", zvanično poznatu kao "pauza", gotovo da ne postoje. Sve se to pozitivno manifestuje na zdravlje građana (pre svega ono psihičko) a pozitovni efekti su, što je najvažnije, vidljivi i u vašem novčaniku.

2. Profesionalni ubacivač kartica u bankomate - idealno zanimanje za svima nama dobro poznatu "scenografiju" u vidu dugačkih redova u bankama i "praznih redova" ispred bankomata - neidentifikovanih stranih tela koja, navodno, "bljuju" pare. Dakle, ponudite uslugu ubacivanja kartica u bankomate, kucanje PIN kodova i podizanje gotovine po želji korisnika i to isključivo na srpskom jeziku. Na taj način smanjite pritisak i tenziju na šalterske radnike u bankama kako bi isti znatno više vremena mogli da posvete "usrećivanju" ostatka klijentele koja nema šta da podigne sa računa...

3. Profesionalni pratilac nagradnih igara na internetu - idealno zanimanje za ljubitelje interneta i poznavaoce istog jer omogućava dinamično okruženje u smislu ludačkog skakanja sa profila na profil i sa društvene mreže na društvenu mrežu. U vreme opšteprisutne krize, biti u pravo vreme na pravom mestu nije baš jednostavno pa je pomoć u ovoj sferi zaista potrebna kako bi se uspešno realizovala svaka dostupna nagradna igra koja počinje od besplatnih karata za bioskop do (manje popularnih) besplatnih kniga. Što bi naš narod rekao: "Što je džabe i Bogu je milo..." (jer je kod nas i "njegov" novčanik utanjio...)

SVAKA SLIČNOST SA REALNOŠĆU JE NEREALNA...

Kraj

Foto: http://www.hr-oglasnik.net